Je bent hier: Vacatures / (Senior) Management Assistant @ imec

(Senior) Management Assistant

Full-time
imec

5656 AE Eindhoven
T: +31 40 40 20 400
E: jobs@imec.nl

Taal: Dutch
Uur / week: 32-40

Locatie:

High Tech Campus 31

Bezoek bedrijfspagina
Solliciteer nu

Ben jij een Management-Assistant met organisatietalent en probleemoplossend vermogen?

Wat ga je doen

Voor Stichting imec Nederland in Eindhoven zoeken we een allround Management Assistant. Het gaat om een functie van 32 – 40 uur. Dit is een rol waarbij je verantwoordelijk bent voor de uitvoering en opvolging van allerhande operationele werkzaamheden, waaronder:

Secretariële en administratieve taken:

  • Agendabeheer en ondersteuning van de teams.
  • Back-up voor collega Management assistenten bij afwezigheid.
  • Eventuele ad hoc secretariële werkzaamheden, onder andere declaraties, bestellen van bloemen & bestellingen plaatsen.
  • Lead crisis Management team.
  • Facilitaire ondersteuning/ campus onderhoud.
  • Evenementen support (Holst innovation days).

Het organiseren van meetings:

  • Reserveren vergaderruimtes.
  • Het reserveren van catering.
  • Opzetten van (online) meetings.

Ondersteunen medewerkers:

  • Het boeken van complexe reizen & hotels.
  • Het reserveren van huurauto’s en ondersteuning van Car2Use.
  • Het regelen van visums, waarbij je deadlines dient te bewaken.
  • Beheren en bestellen van visitekaartjes.

Wat wij voor je doen 

Je komt te werken in een internationale en innovatieve organisatie, waar de uitdagingen voor het grijpen liggen. Onze flexibele en informele werkomgeving biedt jou mogelijkheden om initiatieven te nemen en verantwoordelijkheid te tonen. Dit is jouw kans om bij te dragen aan een organisatie die werkt aan technologische toepassingen die de maatschappij van morgen zal bepalen. imec steunt en begeleid je hierbij; niet alleen met woorden, maar met daden. Via imec.academy, onze ‘corporate university’, investeren wij actief in het verder ontplooien van je competenties.

Wie jij bent 

  • Minimaal een secretaresseopleiding op MBO niveau (4).
  • Een representatief organisatietalent met een proactieve attitude.
  • Je hebt ervaring met MS-Office en bent in staat andere ICT applicaties snel op te pakken (bijv. Office 365).
  • Daarnaast ben je een zelfstandige en flexibele werkhouding.
  • Uitstekende communicatieve en schriftelijke vaardigheden, in Nederlands en Engels.
  • Relevante werkervaring van minimaal 5 jaar.

Geïnteresseerd

Heb je interesse in deze functie, en wil je er meer over weten, dan kun je contact opnemen met Martijn Kohl van het Talent Acquisition Team. Hij helpt je graag verder.

Bij interesse ontvangen we graag je volledige cv en motivatie.